.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مراد محمدی: صحنه کشتی را ترک نمیکنم

مراد محمدي دارنده مدال برنز المپيك 2001پكن با اعلام حضورش در رقابت‌هاي جام تختي كشتي گفت: صحنه كشتي را ترك نمي‌كنم.

مراد محمدي ملي‌پوش وزن 60 كيلوگرم تيم كشتي آزاد كشورمان در رقابت‌هاي جهاني 2001دانمارك گفت: براي حضور دوباره در تركيب تيم ملي و كنار زدن تمام مدعيان داخلي به هيچ عنوان فرصت حضور در جام تختي را از دست نخواهم داد.

تنها مدال‌آور كاروان كشتي ايران در بازي‌هاي المپيك 2008در پكن افزود: پس از مسابقات جهاني دانمارك با انتقادهاي مختلفي از سوي برخي كارشناسان و اهالي كشتي روبه‌رو شدم.

وي با اشاره به اينكه آنها قصد خداحافظي كردنم را در ميدان‌هاي كشتي داشتند، خاطرنشان كرد: در اين مدت خيلي روي خودم فشار آوردم تا اين صحنه را ترك نكنم.

ملي پوش وزن 60 كيلوگرم تيم كشتي آزاد كشورمان در رقابت‌هاي جهاني2001 دانمارك افزود: من با انتقادها ميدان را خالي نكردم و باز هم در وزن تخصصي خودم كشتي گرفتم.

وي تصريح كرد: با كوله‌باري از تجربه كه در مسابقات المپيك و جهاني به دست آوردم و با كشتي‌گيران صاحب‌نام جهان سر شاخ شدم و حالا تبديل به يك كشتي‌گير پخته و شش دانگ شدم، مي‌توانم براي كشورم ايران در آينده هم مفيد باشم.

قهرمان رقابت‌هاي جهاني 2006 گوانگ جو چين افزود: جام تختي يكي از ميدان‌ها‌ست كه من در مقابل حريفان داخلي كشتي بگيرم و در اين راستا سعي خواهم كرد تا با پشت سرگذاشتن تمرينات منظم و آماده‌سازي كشتي قابل قبول را به نمايش بگذارم./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.999 seconds.